Plan de negocios para la creación de la microempresa Party City Girls
business plan for microenterprise Party City Girls
Resumen
El presente trabajo de grado se ha desarrollado con el interés de realizar un análisis completo de viabilidad para la creación y puesta en marcha de la microempresa Party City Girls, proyecto que tiene como objetivo identificar necesidades de auto cuidado, diversión y compras para niñas, en un ambiente innovador, seguro y caracterizado por estar siempre a la vanguardia en tendencias de moda para ésta edad infantil y preadolescente. El proyecto está ubicado geográficamente en la ciudad de Medellín, ya que el estudio de mercadeo muestra que hay una alta probabilidad de éxito en el mercado elegido como potencial para ser cliente de la microempresa. Party City Girls is projected as one of best option where girls can celebrate different events, use the beauty salon or buy a lot of special gifts in a multifunctional hall, attended by a special group with excellent quality, innovation and lost prices. Celebrations will have several topics for decoration, food, souvenirs and clothes according to customer preferences, this service is design for groups until 14 people. Services of beauty salon and gifts shop will be able use like additional services to the celebrations for customers. Location project will be at Medellín (Ant. Colombia). It will be offer to families with little daughters (2-12 years old) and a social level medium-high. The vision of the company at long term is to enter and remain at the domestic market and compete with an innovator service, reaching the goal decree for company partners and their plan to increase its sale level in one year.
Colecciones
- Universidad EAN [1479]